Известие

Collapse
No announcement yet.

:( без масло :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • :( без масло :(

    колеги да ви се оплача направо зле оставих я без малсо и почна да чука сега незнам повдигачи ли са кобилици кво да права незнам седи си пред блока и така. (((((((((
    Alfa Romeo 156 2.4JTD "99"

  • #2
    Като за начало кажи една молитва.......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      маслото е сменено преди 5000 км селениа Турбо дизел зле ми е наоравоо.. маи 6те трябва да се намесва екстрим тунинг.
      Alfa Romeo 156 2.4JTD "99"

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Pl770i Покажи съобщение
        маслото е сменено преди 5000 км селениа Турбо дизел зле ми е наоравоо.. маи 6те трябва да се намесва екстрим тунинг.

        Е каде отиде това масло?Всичкото ли го излапа?Ти щеката за маслото не вдигаш ли?



        П.С.И гледай молитвата да е от сърце.
        Alfa Mito 1.4
        156 2.0 155 ex
        156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

        Comment


        • #5
          Кофти, дано спасиш поне турбината
          sigpic Alfasud/156 1.8ex
          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Pl770i Покажи съобщение
            колеги да ви се оплача направо зле оставих я без малсо и почна да чука сега незнам повдигачи ли са кобилици кво да права незнам седи си пред блока и така. (((((((((
            Като за начало налей масло и закарай колатааа..... ми в Екстрийм Тунинг ако искаш
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              какво ще рече 'без масло"? Имаше ли въобще нещо на щеката? След като доля, има ли пак чукане? ако9 не си долял, долей, прекръсти се, запали една свещичка, запали и ако изчезне чукането, печелиш

              Аз днес, 800 км след смяна на масло и филтър, установих случайно, че съм малко над минимума на щеката. демек - около литър ми се е загубил, а досега не е пипала грам дори между две смени (около 9 хил км) полегнах под колата и установих, че причината е повече от тривиална - недобре завит маслен филтър от момчетата в сервиза - дозавих около половин оборот на ръка само
              Добре е се проверяват тея течности регулярно
              Last edited by trustworthy; d.m.y г., 17:00.
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #8
                ~

                ами като долях тоест преди 2 дни запалих и пак чукаше днес ще пробвам пак ииии,,ъъъъ ако може малко инффо кво ме очаква от там натам... направо плачч
                Alfa Romeo 156 2.4JTD "99"

                Comment


                • #9
                  Значи колянов вал е малко вероятно, зашото великата италианска инженерна мисъл е измислила мазането долу много добре, дори с много малко масло. По вероятно е горе по главата да имаш проблеми. Повдигачи, валове и т. н. Но трябва да се отвори и да се види. С едни 500 лв. може да се разминеш ако е само горе по главата проблема.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Значи колянов вал е малко вероятно, зашото великата италианска инженерна мисъл е измислила мазането долу много добре, дори с много малко масло...
                    Тук си прав. Имаме колега с горчив опит, който е показал, че наистина тея дизели могат без масло...но не и за постоянно.

                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    ...По вероятно е горе по главата да имаш проблеми. Повдигачи, валове и т. н. Но трябва да се отвори и да се види. С едни 500 лв. може да се разминеш ако е само горе по главата проблема.
                    Как ги сметна 500 лв по главата на тоя 5-цилиндров дизел, не знам. Валове, пулове...нз си кво...То само труда по отваряне-затваряне ше е цифричка.

                    По звука на чукането, може да се гадае до известна степен откъде идва. Принципно, ако е чукане, а не приглушено тропане, би трябвало да е откъм главата, но без да я чуе специалист, няма да стане така или иначе.
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #11
                      И на мен не ми стана ясно, как е останала без масло-не си го гледал, откакто си го сменил или изведнъж изчезна примерно.....
                      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                      Нагоре по стълбата, която води надолу
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                        Тук си прав. Имаме колега с горчив опит, който е показал, че наистина тея дизели могат без масло...но не и за постоянно.



                        Как ги сметна 500 лв по главата на тоя 5-цилиндров дизел, не знам. Валове, пулове...нз си кво...То само труда по отваряне-затваряне ше е цифричка.

                        По звука на чукането, може да се гадае до известна степен откъде идва. Принципно, ако е чукане, а не приглушено тропане, би трябвало да е откъм главата, но без да я чуе специалист, няма да стане така или иначе.
                        Ааа аз не видях, че колегата е с дизел.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment

                        Working...
                        X